reklama
reklama
3. 9. 2018 | poslední aktualizace: 3. 9. 2018  07:15

Olin Novák posílil marketingový tým Rohlik.cz

Největší domácí online obchod s potravinami ohlásil změny ve vedení svého marketingového týmu. Nově ho vede Olin Novák, který do Rohliku.cz přichází z Tesca, kde měl na starosti marketing pro střední Evropu. Kromě marketingu bude také řídit oddělení nákupu.
-rkp
Olin Novák, marketingový ředitel portálu Rohlik.cz
Olin Novák, marketingový ředitel portálu Rohlik.cz
autor: Rohlik.cz

Olin Novák, který do Rohliku.cz přichází z Tesca, měl v této společnosti na starosti marketing pro střední Evropu. V minulosti působil také na centrále společnosti Procter & Gamble v Ženevě. Od 1. září povede marketingové a komerční oddělení portálu Rohlik.cz.

Rohlik.cz jsem si vybral pro jeho zákaznický přístup, který je mi velmi blízký. Velký dojem na mě udělala také kvalita sortimentu a způsob, jakým se na trhu prosazuje. Na těchto věcech bych chtěl stavět,“ prohlásil Olin Novák.

S větší velikostí a ambicemi by měli do firmy přicházet kvalitnější lidé, ti méně kvalitní pak musí udělat místo. Tým marketingu během září a října rozšíříme ještě o několik nových pozic. Naší konkurencí nejsou totiž menší online hráči, ale největší obchodní řetězce. Věřím, že těmito změnami naše ambice naplníme rychleji,“ prohlásil Tomáš Čupr, zakladatel společnosti Rohlik.cz. Ta se po necelých čtyřech letech dostala do zisku, letošní očekávané tržby překonají 2,5 miliardy korun a v příštím roce je cílem tuto částku zdvojnásobit.

Podle Tomáše Čupra dorostl Rohlik.cz do velikosti, kdy je potřeba marketing řídit opravdu chytře. „S Olinem nás spojuje stejná vize o tom, jak by měl online obchod budoucnosti vypadat. Čekám od něj strategičtější práci se sortimentem, s cenami a s komunikací k zákazníkům,“ doplnil Tomáš Čupr.

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama