Pro Kofolu je příznačné, že svým zaměstnancům dává příležitost růst stejným tempem, jakým roste samotná společnost. Karel Hrbek se na komunikaci jejích značek podílí 15 let a jeho nástupce, Pavol Chalupka, s krátkou přestávkou 13 let. Karel se nejdříve věnoval vlajkové značce Kofole Original a pomohl jí vytvořit silné spojení s motivem lásky. Poslední roky držel ochrannou ruku nad marketingem všech značek společnosti Kofola ČeskoSlovensko.

Historie Pavola Chalupky v Kofole je ještě pestřejší. Jako brand manažer se nejdříve věnoval značkám Jupí a Jupík, poté mu byla svěřena ikonická značka Kofola Original na Slovensku. Po téměř čtyřech letech využil příležitost a jako senior brand manažer řídil až do roku 2012 marketing značek Vinea, Snipp, Chito či Top Topic. Posledních 5 let působil jako šéf týmu celého portfolia vod, včetně klíčové značky Rajec.