Nikol Stolle (29) dva roky působila v Socialsharks jako COO, řídila provoz a vedla realizační týmy. V agentuře začínala roku 2015 na pozici Senior Social Media Manager.

Dříve Nikol působila na pozici vedoucí marketingového oddělení společnosti SUMO a předtím ve společnosti Miton jako marketingová manažerka projektu Restu.cz.

“Moc si vážím důvěry, kterou do mě Petr vložil. Stále více klientů, ať už lokálních, tak mezinárodních, nám svěřuje své značky do péče a my pro ně chceme stále vytvářet obsah a kampaně světové úrovně s důrazem na byznysový výkon. Vyrostli jsme z malé agentury tvořící posty na sociální sítě po středně velkou social media  agenturu pracující s největšími značkami na trhu. Socialsharks se snaží vždy tak trochu ”plavat proti proudu” a jsem ráda, že se nám přístup, který Petr prosazuje od založení společnosti, daří rozvíjet i v takovém počtu. Firma mi přirostla k srdci a atmosféru panující u nás v ”akvárku ”chci udržet i nadále, říká Nikol Stolle, nová CEO Socialsharks.

Nikol startuje další etapu Socialsharks. Za dva roky skvělé práce jako COO prokázala svůj talent, posunula žraloky ke stomilionovému obratu a o velký kus dál. Ukázala mně i ostatním žralokům další směry, kterými bychom se měli ubírat a na co se v dalších letech soustředit. Přesně takového člověka teď Socialsharks ve svém čele potřebují, dodává Petr Andrýsek, majitel a zakladatel Socialsharks.

Socialsharks jsou největší českou social media agenturou, fungující od roku 2008. Mimo lokálního trhu operují na Slovensku, Gruzii a Ázerbájdžánu. Specializují se na budování komunit, komunikaci a marketing na sociálních sítích a vytváření obsahu. Pomáhají značkám a firmám objevovat potenciál sociálních sítí s důrazem na viditelné výsledky v dlouhodobém měřítku. Kromě sociálních sítí se Socialsharks věnují také komplexním kreativním konceptům a strategiím napříč marketingovým mixem. Mezi klienty agentury patří například Huawei, Big Shock!, UniCredit Bank, Ferrero, The Walt Disney, Staropramen.