Lucia Brinzanik má zkušenosti s realizací komunikačních strategií, tvorbou obsahu i kreativy a rozvojem korporátní identity i značky. Získala několik ocenění včetně Zlatého středníku za nejlepší firemní časopis nebo výroční zprávu (2017 a 2018). Krizovou komunikaci si vyzkoušela v Africe a na Blízkém východě. Deset let pracovala pro organizaci Lékaři bez hranic.

Agentura Taktiq Communications poskytuje služby v oblasti PR a komunikace. Mezi její klienty patří třeba BASF, ESET nebo Logitech.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist