Juraj Felix strávil uplynulé tři roky v irském Silicon Docks, oblasti, jejíž označení odkazuje k evropské obdobě sanfranciské technologické Mekky a která je také sídlem ústředí společnosti Google pro starý kontinent. Zabýval se sestavováním online marketingových strategií pro největší klienty klíčových digitálních agentur na česko-slovenském trhu. Podílel se jak na vytváření jejich výkonnostních a exportních plánů, tak na brand buildingu včetně měření, vyhodnocování a atribučního modelování. V souladu s celosvětovým trendem se poslední měsíce soustředil na využití strojového učení a automatizace k optimalizaci jednotlivých kampaní. Předtím než začal pracovat pro nejcennější značku světa, dělal pro firmu Deloitte Consulting, ve které se zaměřoval na tvorbu byznys strategií a transformací v Česku i napříč Evropou. Celkově se účastnil 31 projektů, v 16 z nich v roli projektového manažera.

„Chceme posunout vnímaní značky Mall na úroveň internetové nákupní galerie, kam lidé přijdou nejen nakupovat, ale i za zážitky a zábavou, kterou jim nabídnou nové pořady a seriály. Zároveň chceme našim partnerům poskytnout nové možnosti smysluplné a interaktivní obsahové spolupráce,“ říká Juraj Felix, nový obchodní ředitel internetové televize Mall Group.

Adam Chudárek přichází do nové internetové televize skupiny Mall Group z pozice výkonného ředitele Obbodu. Kromě placené VOD služby spojil svou profesní minulost se společností AQS, která sdružuje filmové distributory Bioscop a Magic Boxzastupující na českém a slovenském trhu i tři největší hollywoodská studia Paramount Pictures, Warner Bros a Disney. Coby akviziční manažer zajišťoval akvizici a digitální distribuci jejich titulů na tuzemském trhu.

„Mým úkolem bude nejen hledat cesty, jak co nejefektivněji doručit náš obsah co největšímu počtu diváků, ale také jak jim zážitek z jeho sledování uživatelsky co nejvíc zpříjemnit,“ doplňuje produktový manažer Adam Chudárek.