Petr Lágner od roku 2013 působil jako obchodní ředitel pro ZenithOptimedia, později pro ZenithBlue449. V minulosti byl obchodním ředitelem v Profimedia.cz, působil také ve vedoucích pozicích v Media Marketing Services, TNS A-Connect a jako ředitel nákupu v mediální agentuře Starcom MediaVest Group.

V září byl jmenován ředitelem PMX, tedy nové obchodní divize všech mediálních agentur v rámci komunikační skupiny Publicis One v České republice.

„Sloučení obchodních oddělení pod značku PMX přispěje k větší efektivnosti a vzájemné provázanosti celého nákupního týmu v rámci skupiny Publicis One a povede k lepšímu využití kapacit a know-how ve prospěch našich klientů,“ říká Petr Lágner, ředitel PMX.

PMX (Publicis Media Exchange) je globální brand, který v rámci skupiny Publicis One funguje již delší dobu, nyní nadešel čas také pro Českou republiku. Do Publicis Media Exchange přejdou všichni zaměstnanci obchodních týmů mediálních agentur ze skupiny, tedy Zenith, Blue449, Starcom a Spark Foundry. Obchodním ředitelem byl jmenován Petr Lágner, který doteď působil jako obchodní ředitel pro agentury Zenith a Blue449.