Boril Šopov přešel do Nydrle z finančního sektoru, kde se osm let věnoval vývoji softwaru a řízením rizik, mimo jiné pro Deutsche Börse či ČSOB.

„Moje dosavadní práce se točila hlavně okolo modelování finančních rizik. Již po škole jsem se chtěl věnovat tvorbě modelů na hedgeování kurzových rizik pro malé podniky. Na první pohled je to od světa komunikace hodně vzdálené, v marketingu se ale také dají tvořit pěkné modely a tento obor není na rozdíl od finančnictví svázán tolika přísnými regulacemi, takže nabízí víc příležitostí pro inovativní projekty. S Nydrle jsme začali spolupracovat na projektové bázi v průběhu roku 2016 a hned první společná práce ukázala, že použití pokročilých modelů pro analýzu marketingových dat má obrovský potenciál,“ popisuje Boril Šopov s tím, že budoucnost vidí hlavně ve zrychlení a automatizaci rozhodovacích procesů při cílení reklamy.

Spolupráce s novým specializovaným týmem Navidator zvyšuje skokově kompetence agentury Nydrle v oblasti analýzy a interpretace dat. Prvním společným projektem byla automatizace e-mailingových kampaní pro řetězec IKEA, kde se díky využití prodejních dat a informací ze zákaznického programu IKEA Family povedlo zvýšit efektivitu e-mailingových kampaní o desítky procent.

„Naše práce dlouhodobě vychází z „Data Driven Creativity“ přístupu. Mít v agentuře a potažmo celé Kindred Group k dispozici vlastní data science tým bylo mým dlouhodobým cílem. Klienti mají ve svých databázích obrovský potenciál, který kreativní agentury v podobě, jak je dnes známe, neumí využít. Analytické agentury na druhé straně sice dokážou data zpracovat, chybí jim ale zase kontakt s trhem, zákazníkem a jeho potřebami. Díky spolupráci s Borilem se nám povedlo oba tyto světy propojit,“ doplňuje Pavla Nýdrle, Managing Director agentury Nydrle.