Ivo Korčák v minulosti působil v pozici business development konzultanta pro T-Mobile, UniCredit Bank, AV Media a jako CEO Alnair, kterou využívá pro IPTV například O2 Czech Republic, Swisscomm, Orange či Česká televize. Pod jeho vedením by se Storyous měl ještě letos vypravit do Německa, Maďarska a Turecka, zároveň chce rozvinout aktivity na českém trhu, které by měly přinést 50% růst každý rok.  

“Analýzy zahraniční expanze jsou již připravené, nyní dokončujeme vyhodnocení legislativního a konkurenčního prostředí a nastavujeme produktové propozice. V současné době za trhy s největším potenciálem považujeme Německo, Maďarsko a Turecko. Zde bychom naše aktivity měli zahájit ještě letos, od roku 2018 pak přijdou na řadu ještě další země,” vyjmenovává Korčák.

Pod vedením Korčáka se začne připravovat také rozšíření funkcí chytrých gastronomických systémů. Na řadu přijdou integrační moduly, které systém pomocí API propojí s dalšími službami. Právě tyto změny by měly na českém trhu zajistit další růst.

“Mou vizí je mít v jednom POS zařízení všechny důležité služby pro majitele a provozovatele gastro podniků. Tedy nejen transakce, platby, skladové hospodářství a inventury, jak je tomu nyní, ale také rezervace, přehled o hostech, správu marketingových kampaní a online promotion nebo food delivery, To vše přehledně a intuitivně. Zajistit na českém trhu 50% růst každý rok je s takovým produktem zcela reálná ambice,” vysvětluje Korčák.

Storyous se daří také v Polsku, kam expandoval v roce 2016. Oblibě českých pokladen pomohlo spojení s lokálním dodavatelem hardware a distributorem fiskálních pokladen NOVITUS. Polská gastronomická scéna navíc bedlivě sledovala nasazení české elektronické evidence tržeb a má dostatek informací o tom, jak jednotlivé systémy obstály.

“Polští obchodníci si jsou díky tomu dobře vědomi, jaké technologické nároky musí takový pokladní systém splňovat. Storyous je navíc vysoce konkurenceschopný v poměru ceny ku funkcionalitě a vyspělosti systému. Díky dobré distribuci jsme nyní v Polsku bez nadsázky bestsellerem,” zakončuje Igor Třeslín, CEO Storyous.