Chceme kultivovat a rozvíjet místní podnikání žen. A to se v projektu ArtBees podařilo. Většina absolventek zvýšila svůj obrat, získala nové zakázky,  některé vytvořily nová pracovní místa. Proto jsme se rozhodli pro další pokračování a rozšíření projektu. V příštím ročníku podpoříme 150 mladých žen podnikatelek nejen z  rukodělné výroby a designu, ale také služeb v oblasti zdravého životního stylu“ uvádí Kateřina Eliášová, manažerka komunikace společnosti Coca-Cola Česká republika a Slovensko.

ArtBees

Projekt je určen českým a slovenským ženám podnikajícím v rukodělné výrobě a designu a ve službách v oblasti zdravého životního stylu.

Ukončený první ročník devítiměsíčního mentoringově vzdělávacího programu se soustředil na podnikatelky v oblasti rukodělné výroby a designu a pomohl jim získat a prohloubit podnikatelské, marketingové a ekonomické znalosti.  Po ukončení 62 % účastnic uvedlo v závěrečném dotazníku pokroky v oblasti tvorby produktu, jeho kvality a přidané hodnoty, tvorby cen, získání nové klientely a komunikace značky. Bylo uvedeno na trh 6 nových lokálních značek a 14 podnikatelek vytvořilo nová pracovní místa.

Inspirující bylo pro účastnice projektu ArtBees i setkávání s osobnostmi. Jednou z nich byla i Taťána Kuchařová.

„Program jsme zaměřili na kreativní skupinu žen, která vyrábí originální produkty z oblasti designu pod svojí vlastní značkou.  Mají jasné potřeby – uživit se svojí tvorbou,  a přitom podnikat v harmonii s osobním životem. Pro změnu hobby ve skutečné podnikání potřebují také znalosti o tom, jak se chová trh, o tom, jak svoji práci ocenit, jak a komu produkty prodávat atd. Tedy vvybudovat dlouhodobě udržitelnou firmu“ uvádí Lenka Papadakisová za partnera projektu Moudé podnikání žen.

“Za devět měsíců jsem prošla velkou změnou, jak osobní tak i profesní. Opustila jsem práci, vrhla se do podnikání a otevřela obchod s dílnou. Už přišlo i výrazné  navýšení prodeje. Zjistila jsem, že podnikáni není nic vážného, vše je jen hra, kterou chci hrát,” uvádí Kateřina Černá, absolventka ArtBees podnikající v oblasti designového oblečení pro jógu i volný čas pod značkou K.BANA.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Přihlaste se do druhého ročníku ArtBees!

Projekt, který odstartuje svou podporu v říjnu 2017 je určen českým a slovenským ženám podnikajícím v rukodělné výrobě a designu a ve službách v oblasti zdravého životního stylu. 150 ženám z České republiky a Slovenska, které podnikají minimálně rok s vlastní značkou, nabídne motivačně vzdělávací program v online akademii s cílenou nabídkou webinářů vedených předními odborníky z různých oblastí podnikání. Dále networkingová setkání formou boot campů, ale i mentorinky s úspěšnými podnikateli, které budou probíhat v několika regionálních skupinách.

Registrace zájmu probíhá od 15. června 2017.

Informace o výzvě k účasti v druhém kole ArtBees a více informací o projektu najdete na www.artbees.cz či na FB projektu.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist