Kinga Sieradzon se vrací na vedoucí pozici ve střední Evropě po působení ve Švýcarsku, kde se věnovala největším globálním zákazníkům společnosti Tetra Pak. Podle nové generální ředitelky se musí Tetra Pak nadále soustředit na to, aby svým zákazníkům poskytoval inovativní a individuálně přizpůsobená řešení, která jim pomohou k růstu v dnešním náročném obchodním prostředí.

„Před třemi lety, když jsem odcházela z Polska, mě nenapadlo, že se po tak krátké době opět vrátím. Nyní jsem šťastná a hrdá na to, že mohu vést tuto společnost. Tetra Pak má v regionu stabilní postavení díky našim úspěšným zákazníkům. Budu spolupracovat s místními týmy při poskytování služeb s přidanou hodnotou pro naše partnery, aby dokázali snadněji reagovat na výzvy dynamického obchodního prostředí a získat náskok před konkurencí stejně jako my,“ říká Kinga Sieradzon.

Kinga Sieradzon nastoupila do společnosti Tetra Pak v roce 1994. Od roku 2001 zastávala pozici manažerky obchodní podpory v Evropě a Africe. Následně byla jmenována ředitelkou pro služby a prodej v jihovýchodní Evropě a v roce 2010 obchodní ředitelkou pro Polsko & Danube. Dalším krokem její profesní dráhy byl přechod do divize vztahů se zákazníky ve Švýcarsku, kde zastávala pozici ředitelky pro vztahy se strategickými klienty. Díky bohatým zkušenostem, které získala při působení na různých pozicích ve společnosti, má podrobný přehled o globálních trendech i místních trzích v České republice, na Slovensku, Polsku a Maďarsku.

Nová generální ředitelka vystudovala skandinávské jazyky na Univerzitě Adama Mickiewicze v Poznani a získala titul MBA na Institutu manažerského rozvoje (IMD) ve Švýcarsku.