Zbyněk Haindl před tím, než nastoupil do Nestlé, pracoval ve společnosti Sara Lee na pozici junior brand manager. V Nestlé dosud úspěšně působil v oddělení marketingu kávy, nápojů, v trade marketingu, a také v týmu manažerů pro klíčové zákazníky.
Zuzana Travencová specialistkou pro vyvážený životní styl výrobce Nestlé - čtěte ZDE
Stéphane Bosshart ředitelem technické divize Nestlé, Nataša Matyášová se přesunula do švýcarské centrály - čtěte ZDE„Zbyňkovy zkušenosti z oddělení marketingu, trade marketingu a prodeje jsou ve spojení s jeho schopností vést lidi a komerčními znalostmi skvělým základem pro úspěch,“ říká Martin Mittner, ředitel divize kulinářských výrobků ze společnosti Nestlé Česko a Slovensko.
Během svého předchozího působení v Nestlé pracoval mj. jako key account manažer pro Tesco, jako manažer kategorie horkých nápojů či jako manažer značky NESCAFÉ a CARO.
Vystudoval mezinárodní obchod na VŠE.