Vedení společnosti Toyota Motor Czech dnes oznámilo změny ve své organizační struktuře v oblasti Public Relations.

Nově zveřejněná změna organizační struktury vychází z plánované reorganizace obchodních aktivit společnosti Toyota Motor Europe ve Střední Evropě s cílem zefektivnit všechny současné procesy fungování společnosti a zároveň posílit podporu prodeje v jednotlivých zemích.

Tomáš Vaněk, dosavadní PR manažer odpovědný za korporátní a produktovou komunikaci značek Toyota i Lexus ve společnosti Toyota Motor Czech se rozhodl ukončit pracovní poměr v této společnosti a to ke dni 6. 3. 2015.

„Po více než 14 letech jsem se rozhodl ve společnosti Toyota Motor Czech ukončit pracovní poměr dohodou a hledat další pracovní výzvy zejména v oboru Public Relations nebo v komunikaci obecně. S touto japonskou značkou jsem prožil opravdu ty nejkrásnější, ale také nejvíce náročné profesní roky. Chtěl bych popřát celému týmu Toyoty a Lexusu v České republice včetně autorizovaných partnerů obou značek hodně pracovních úspěchů při náročných úkolech na zdejším automobilovém trhu. Svoji další profesní budoucnost zveřejním v nejbližších týdnech,“ řekl po své účasti na letošním Ženevském autosalonu odstupující Tomáš Vaněk.

Kateřina Blínová, dosavadní Senior Specialist odpovědná za oblast marketingu značky Toyota je dočasně pověřena také řízením agendy Public Relations společnosti Toyota Motor Czech po Tomáši Vaňkovi.

Administrativní agendou pro  některé oblasti PR je pověřena agentura BEAUFORT.Jedná se zejména o agendu distribuce tiskových zpráv, organizace prezentačních akcí a zapůjčování testovacích vozů Toyota a Lexus vybraným mediím v ČR.

Uvedené změny jsou platné k 9. březnu 2015.