Karolina Šrámková (32) pracuje v Air Bank už více než pět let, patří tak mezi její vůbec první zaměstnance. Dosud v bance vedla tým marketingové komunikace. Velmi úzce však spolupracovala na celé řadě aktivit spojených s péčí o zaměstnance, včetně vytváření firemních hodnot a jejich uplatňování dovnitř i navenek.
Daniel Šturm řídí marketing v Home Credit, Jakub Petřina se bude věnovat jen Air Bank - čtěte ZDE
Air Bank hledá hvězdu, která povede marketingovou komunikaci - čtěte ZDEAir Bank očekává, že letos bude v zisku. Vydělala zatím 155 milionů korun - čtěte ZDE
Celkově se už v bankovnictví pohybuje přes deset let, v marketingu ještě o dva roky déle. Před příchodem do Air Bank strávila pět let v GE Money Bank prací na lokálních i globálních marketingových kampaních. Na marketingovou komunikaci a multimédia zaměřila i své studium na Univerzitě Tomáši Bati ve Zlíně. Mluví plynně anglicky.
Karolina Šrámková je svobodná. O příběhy úspěšných značek se zajímá i ve volném čase. Mezi její další záliby patří moderní architektura a Skandinávie.