reklama
reklama
30. 6. 2020 | poslední aktualizace: 30. 6. 2020  09:41

Starbucks, Coca-Cola či PepsiCo. Stále více firem bojkotuje Facebook, jeho akcie reagují propadem

 
Jaroslav Krejčí
Jaroslav Krejčí
redaktor

Provozovatelé sociálních sítí a zejména pak americká společnost Facebook se dostávají pod čím dál větší tlak občanskoprávních hnutí a zejména pak svých inzerentů. Těm se nezamlouvá, že facebookové skupiny, kde se zobrazují jejich reklamy, slouží pro šíření projevů nenávisti a rasismu. Inzerenti nechtějí být s těmito projevy spojováni, a pozastavují proto zadávání reklamy.

Chcete si přečíst celý článek?
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama