reklama
reklama
25. 6. 2020 | poslední aktualizace: 25. 6. 2020  00:00

V digitálním světě se schyluje ke klíčové bitvě o autorská práva

 
Martin Drtina
Martin Drtina
editor magazínu Právní rádce

Za uplynulá dvě desetiletí si nadnárodní korporace typu Google, Facebook nebo Apple navykly na model, že mohou vydělávat na přebírání digitálního obsahu a přitom jeho autorům nic neplatit. Tento stav má změnit již schválená dvojice evropských směrnic o autorském právu a o pravidlech s výkonem těchto práv souvisejících. Zakazují praxi, kdy vyhledávače v rámci svých služeb zobrazovaly náhledy článků, přidávaly k nim reklamu a tím na nich vydělávaly a přitom se o tento zisk z takto přebíraného obsahu s nikým nedělily.

Chcete si přečíst celý článek?
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama