reklama
reklama
30. 6. 2020 | poslední aktualizace: 30. 6. 2020  11:52

Ani v krizi nedávejte slevy, mohou vás dostat do ztráty, říká expert na marketing a řízení firem

 
Jana Niedermeierová
Jana Niedermeierová
redaktorka

Když si naši zákazníci utahují opasky, jsou obvykle ze pštrosa nebo aligátora, prohlašoval během krize v roce 2008 Burt Tansky − tehdejší šéf amerického řetězce luxusních obchodů Neiman Marcus. Tím říkal, že bohatí lidé mají i v krizi dost peněz a nakupují dál. Před měsícem firma Neiman Marcus vyhlásila bankrot. Podle odborníka na marketing a řízení firem Roberta Němce je to krásný příklad toho, jak málo firmy kalkulují s tím, co by je mohlo ohrozit.

Chcete si přečíst celý článek?
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama