reklama
reklama
22. 5. 2020 | poslední aktualizace: 22. 5. 2020  08:43
Ferguson vede marketingové strategie HMD Global

Adam Ferguson vede marketingové strategie společnosti HMD Global

Společnost HMD Global, výrobce telefonů Nokia, představila novou posilu svého manažerského týmu. Adam Ferguson nastupuje na pozici Head of Product Marketing a bude zodpovědný za vedení marketingových strategií společnosti HMD Global v rámci celého portfolia chytrých a klasických telefonů.
ICT Revue
Adam Ferguson, Head of Product Marketing ve společnosti HMD Global
Adam Ferguson, Head of Product Marketing ve společnosti HMD Global
autor: HMD Global

Adam Fergusson působil před příchodem do HMD Global jako šéf marketingu společnosti OnePlus pro evropské zákazníky. Předtím zastával pozici vedoucího marketingu v Nestlé a Unilever.

„Jako fanoušek mobilních technologií jsem nadšen, že jsem se stal součástí týmu společnosti HMD Global. Na světě není mnoho značek, které mají tak loajální fanoušky, jako je tomu právě u Nokie. Těším se na novou výzvu a nemohu se dočkat, až budeme fanouškům přinášet to, co očekávají. Tedy to nejlepší z oblasti designu, kvality a nejnovějších technologií, to vše za dostupnou cenu,” uvedl ke svému jmenování Adam Ferguson, Head of Product Marketing ve společnosti HMD Global

Jeho úkolem ve společnosti HMD Global bude především starat se o marketingovou strategii telefonů Nokia. Jeho nadřízeným je marketingový ředitel Stephen Taylor

Autoři: ICT Revue
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama