Dva týdny karantény po příjezdu do země jsou blbost, kterou nikdo neuhlídá. To není moudro zaslechnuté na čerstvě otevřených hospodských zahrádkách v Česku, ale názor Michaela O'Learyho, šéfa nízkonákladových aerolinek Ryanair. Jeho firma se chce na začátku července dostat na 40 procent svých letů před pandemií. "Hotely se budou předhánět, kdo nabídne nižší ceny, a lidé se tam musí nějak dopravit. A my jsme nejlevnější," pravil svým tradičním otevřeným stylem manažer na úterní virtuální konferenci deníku Financial Times.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se