reklama
reklama
23. 3. 2020 | poslední aktualizace: 23. 3. 2020  11:19

Práce z domova může snížit produktivitu, říká šéf personální agentury Grafton. Výkonnost pátý den klesá

 
Jan Lodl
Jan Lodl
vedoucí magazínu Moderní řízení

Setkáváme se v prázdné kanceláři, v Česku právě běží první den karantény, lidé smějí jen do práce a domů. Nastal čas práce z domova, což pro spoustu firem není jednoduché. "Chybí jim komponenty a musí zastavovat výrobu," poznamenává Martin Malo, výkonný ředitel personální agentury Grafton Recruitment.

HN: Prošli jsme prázdnými kancelářemi vaší firmy. Co pro vás vyhlášení karantény znamená?

Rozhodli jsme se přesunout všechny zaměstnance do režimu práce z domova. Museli jsme v poměrně krátkém čase propojit zaměstnance, u nichž se s prací mimo kancelář nepočítalo. To znamenalo určité náklady. Teprve se ukáže, jaký to bude mít dopad na produktivitu práce. Některé statistiky říkají, že zhruba od čtvrtého dne práce z domova výkonnost zaměstnance klesá. Takže uvidíme.

Chcete si přečíst celý článek?
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama