reklama
reklama
17. 2. 2020 | poslední aktualizace: 17. 2. 2020  09:57

Marie Mošová členkou vedení HARTMANN – RICO

Vedení společnosti HARTMANN – RICO posiluje další žena. Marie Mošová rozšířila řady obchodního vedení společnosti a získala pozici manažerky Business Unit. Přebírá zodpovědnost za řízení obchodu a marketingu lékárenského a institucionálního trhu zaměřeného primárně na oblast inkontinence, hojení ran a produktů osobní diagnostiky.
-rkp
Marie Mošová, manažerka Business Unit společnosti HARTMANN – RICO
Marie Mošová, manažerka Business Unit společnosti HARTMANN – RICO
autor: Hartmann-Rico

Marie Mošová (39) vystudovala podnikovou ekonomiku na Masarykově univerzitě v Brně. Mezinárodní obchod studovala na Kymenlaakso University ve Finsku a lidská práva na Boloňské univerzitě. Byla sedm let lektorkou Českého červeného kříže. Pracovala pro Tescomu a Simply You Pharmaceuticals.

Hlavním úkolem jejího týmu jsou rozvoj trhu a zároveň stabilizace trhu inkontinence. Ten rozkolísala změna pravidel preskripce, která vstoupila v platnost 1. prosince 2019. „Využívání nových tržních příležitostí a získávání vyšších tržních podílů na všech důležitých trzích pro HARTMANN – RICO,“ vytyčila své cíle Mošová.

„Majka je osobností, která na sobě neustále pracuje, dokáže motivovat týmy a ve firmě získala cenné komplexní zkušenosti nejen v oblasti prodeje a marketingu, ale rovněž v rámci mezinárodního působení skupiny,“ říká Tomáš Groh, výkonný ředitel a člen představenstva společnosti HARTMANN – RICO.

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama