reklama
reklama
13. 2. 2020 | poslední aktualizace: 13. 2. 2020  09:58
Bruder obchodním ředitelem fintechu MALL Pay

Jan Bruder obchodním ředitelem fintechu MALL Pay

Na pozici obchodního ředitele fintechu MALL Pay, spadajícího do skupiny MALL Group, nastoupil Jan Bruder. MALL Pay by měl připravit na výraznou expanzi, která službu čeká v letošním roce. Jeho úkolem je významně posílit obchodní tým a připravit a řídit kompletní obchodní strategii, která v letošním roce službě MALL Pay přinese desítky nových e-shopů.
ICT Revue
Jan Bruder, obchodní ředitel fintechu MALL Pay
Jan Bruder, obchodní ředitel fintechu MALL Pay
autor: Mall Pay

Jan Bruder působil jako byznysový analytik v ČSOB a posléze zde povýšil na roli odborného konzultanta managementu. V loňském roce přešel do MALL Pay jako Program Manager zodpovědný za řízení integračních projektů s poskytovatelem bankovních služeb. Na pozici obchodního ředitele přešel v letošním roce. Jeho cílem je provést reorganizaci celého obchodního oddělení, doplnit nové obchodníky, připravit strategii pro jednání s e-commerce subjekty včetně jejich prioritizace a výrazně zjednodušit a tím i zrychlit integraci nových partnerů. Jeho letošním cílem je integrovat MALL Pay ve spolupráci s partnery do vyšších desítek nových e-shopů.

“Jednoznačně věřím, že budoucnost e-commerce je v plně proklientském přístupu. Myslím si, že MALL Pay je díky svému positioningu ‚hlavního partnera pro běžné online nákupy‘ předurčen k tomu stát se jednou z důležitých služeb pro všechny e-shopy. Ekosystém, který budujeme, se v principu osvědčil v zahraničí a není důvod, proč by nepomohl k růstu také českým hráčům. Navázat letos spolupráci s vyššími desítkami nových e-shopů je tedy reálný cíl.” věří Jan Bruder, obchodní ředitel MALL Pay.

Bruder zároveň uvedl, že v rámci akvizice chce stavět na schopnosti MALL Pay rychle a efektivně reagovat na potřeby e-shopů. “Česká e-commerce dozrála do fáze, kdy růst přestal být pro každého. Zároveň se na ní objevují další příležitosti – především v nových zákaznických skupinách. Rozšiřováním portfolia platebních metod pomáháme zatraktivňovat nákupní proces, snižovat retenci a posilovat e-shopům udržitelný růst,” zmiňuje Bruder.

Pro MALL Pay bude letošní rok zlomový – v nedávné době se plně integroval do platební brány ČSOB, která ho přiblíží stovkám nových partnerů, na uvedení čeká také VIP účet s platební kartou a další služby. Odloženka, kterou momentálně nabízí jako svou hlavní službu, je zároveň na vzestupu a je považována za nejrychleji rostoucí platební metodu současnosti.

Autoři: ICT Revue
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama