reklama
reklama
3. 2. 2020 | poslední aktualizace: 3. 2. 2020  07:21

Desítky milionů na podporu vína začaly poslance zajímat až po tlaku stěžovatele. Ten zavaluje Vinařský fond dopisy

 
Ondřej Leinert
Ondřej Leinert
redaktor

Za záběry na prosluněné vinice ve filmech Bobule, třináct let trvající kampaní na svatomartinské víno a spoustou dalších reklam na víno z Čech a Moravy doutná i jeden nenápadný, ale o to nákladnější spor. Státní Vinařský fond, který má ze zákona podporovat marketing vína, vynakládá stovky tisíc korun ročně na komunikaci s jedním mužem a jeho společnostmi. Tím je aktivista Petr Javůrek, který tvrdí, že fond v rozporu se zákonem a bez zájmu poslanců, kteří na něj mají dohlížet, utrácí peníze vinařů i daňových poplatníků.

Fond zavaluje žádostmi o informace, na které instituce podle zákona musí odpovědět. Zástupci fondu oponují, že je Javůrek šikanuje a že hospodaření mají v pořádku.

Chcete si přečíst celý článek?
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama