reklama
reklama
29. 1. 2020 | poslední aktualizace: 29. 1. 2020  11:07

Vysoké školy inovují výuku: Základy vysvětlí e-learningový kurz, medici trénují na figurínách v cvičné nemocnici

 
Zuzana Keményová
Zuzana Keményová
redaktorka

Profesor stojí před studenty, píše cosi na tabuli nebo monotónním hlasem přednáší látku, kterou je třeba se naučit nazpaměť. Část auly se nudí, část už téměř spí. Tenhle obraz je na českých vysokých školách v posledních letech k vidění stále méně. Univerzity se snaží opustit klasickou formu jednosměrných přednášek učitel−žák a stále častěji přecházejí k výuce, kdy se musí zapojit i studenti a s informacemi samostatně pracovat. Příkladem jsou takzvané situační, problémové a projektové výukové metody, které využívá mimo jiné i Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Studenti přicházejí s vlastními projekty, jež jsou podkladem pro hodnocení v daném předmětu.

Chcete si přečíst celý článek?
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama