reklama
reklama
13. 12. 2019 | poslední aktualizace: 13. 12. 2019  00:00

Asijská jízda Prazdroje pokračuje hlavně v Japonsku, raketově tam roste. V Koreji ale českému pivu hrozí bojkot

 
Jan Prokeš
Jan Prokeš
redaktor

Plzeňský Prazdroj, který už přes dva roky patří do japonské pivovarnické skupiny Asahi, pokračuje v posilování své pozice na trzích v Asii. Stále víc piva vyváží do největších čínských měst, daří se mu ale především v Japonsku. Loni tam pivovar vyvezl čtyřikrát více piva než v roce 2017 a letos tento objem pravděpodobně ještě překoná.

Situace se ale komplikuje v Jižní Koreji, kde místní od léta bojkotují výrobky firem s japonskými majiteli. Jižní Korea je přitom pro Prazdroj třetím největším exportním trhem. "Zatímco loni export do Jižní Koreje rostl téměř o deset procent, letos růst neočekáváme," říká generální ředitel Plzeňského Prazdroje Grant Liversage. Konkrétní čísla o letošním objemu vývozu ale nesdělil.

Chcete si přečíst celý článek?
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama