reklama
reklama
2. 12. 2019 | poslední aktualizace: 2. 12. 2019  09:08

Pavel Jína PR manažerem a tiskovým mluvčím značky ŠKODA AUTO pro český trh

Od 1. prosince 2019 je Pavel Jína zodpovědný za komunikaci na českém trhu společnosti ŠKODA AUTO. Na pozici nahrazuje Vítězslava Pelce, který po osmi letech v roli PR manažera ŠKODA AUTO pro český trh zamíří do oddělení marketingu ŠKODA AUTO Česká republika. Martin Preusker přichází do Komunikace produktu ve ŠKODA AUTO v Mladé Boleslavi.
rkp
Pavel Jína, PR manažer a tiskový mluvčí značky ŠKODA AUTO pro český trh
Pavel Jína, PR manažer a tiskový mluvčí značky ŠKODA AUTO pro český trh
autor: Škoda Auto

Pavel Jína (27) je od 1. prosince 2019 ve společnosti ŠKODA AUTO zodpovědný za PR aktivity značky ŠKODA v České republice. Vystudoval žurnalistiku na Univerzitě Karlově v Praze, pracuje ve ŠKODA AUTO od roku 2017. V uplynulých téměř třech letech byl součástí oddělení Komunikace produktu, kde zodpovídal jako tiskový mluvčí za celosvětovou komunikaci modelů CITIGO, FABIA, RAPID, SCALA a KAMIQ. Ve své nové funkci bude zodpovědný za komunikaci značky ŠKODA na českém trhu.

Vítězslav Pelc (37) nastupuje k 1. prosinci 2019 na pozici koordinátora marketingových aktivit a sponzoringu v České republice. Ze své pozici bude zodpovídat za návrh a implementaci komunikační strategie značky a podílet se na koordinaci marketingových aktivit, a to zejména s ohledem na stávající a budoucí rozvoj sponzoringových projektů automobilky ŠKODA AUTO na domácím trhu.

Martin Preusker (35) převezme dosavadní úkoly Pavla Jíny v Komunikaci produktu ŠKODA AUTO. V uplynulých pěti letech působil v oddělení Management komunikace. V nové pozici bude jeho nadřízeným vedoucí Komunikace produktu Hermann Prax.

 

Autoři: rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama