reklama
reklama
27. 11. 2019 | poslední aktualizace: 27. 11. 2019  00:00

Praha končí s JCDecaux. Reklamu ve městě si ohlídá sama, chce tak znásobit svůj zisk

 
Benedikt Lederer
Benedikt Lederer
redaktor

Magistrát hlavního města se rozhodl vydělat víc peněz z reklamy v Praze. Neprodlouží proto smlouvu se společností JCDecaux, která 25 let provozovala přístřešky na zastávkách tramvají a autobusů. Z reklamy na nich vydělávala. Městu vadí, že od firmy dostává jen necelých 13 milionů korun ročně. Smlouva skončí v roce 2021, do té doby chce mít radnice nového provozovatele. Ten už nebude přístřešky budovat, poskytne mu je Praha, která je sama postaví.

Chcete si přečíst celý článek?
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama