reklama
reklama
18. 11. 2019 | poslední aktualizace: 18. 11. 2019  10:04

Pavol Chalupka marketingovým ředitelem společnosti Kofola ČeskoSlovensko, Karel Hrbek přechází do světa čaje a kávy

Skupina Kofola v létě rozšířila své portfolio akvizicí společnosti Espresso, kterou spojila se společností LEROS a vytvořila tak nový, bylinkami, čajem a kávou provoněný pilíř svého podnikání. Ten chce Skupina intenzivně rozvíjet, a proto v něm posiluje týmy. Do čela marketingu společnosti LEROS proto nastoupil 1. listopadu dosavadní šéf marketingu Kofoly ČeskoSlovensko Karel Hrbek. Jeho žezlo v Kofole na českém a slovenském trhu přebírá Pavol Chalupka.
-rkp
Pavol Chalupka a Karel Hrbek, Kofola ČeskoSlovensko
Pavol Chalupka a Karel Hrbek, Kofola ČeskoSlovensko
autor: Kofola ČeskoSlovensko

Pro Kofolu je příznačné, že svým zaměstnancům dává příležitost růst stejným tempem, jakým roste samotná společnost. Karel Hrbek se na komunikaci jejích značek podílí 15 let a jeho nástupce, Pavol Chalupka, s krátkou přestávkou 13 let. Karel se nejdříve věnoval vlajkové značce Kofole Original a pomohl jí vytvořit silné spojení s motivem lásky. Poslední roky držel ochrannou ruku nad marketingem všech značek společnosti Kofola ČeskoSlovensko.

Historie Pavola Chalupky v Kofole je ještě pestřejší. Jako brand manažer se nejdříve věnoval značkám Jupí a Jupík, poté mu byla svěřena ikonická značka Kofola Original na Slovensku. Po téměř čtyřech letech využil příležitost a jako senior brand manažer řídil až do roku 2012 marketing značek Vinea, Snipp, Chito či Top Topic. Posledních 5 let působil jako šéf týmu celého portfolia vod, včetně klíčové značky Rajec. 

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama