reklama
reklama
31. 10. 2019 | poslední aktualizace: 31. 10. 2019  00:00

1. 11. 1992: Když Hoover zničila vlastní reklama

 
Lukáš Vincent
spolupracovník redakce

Kupte si vysavač za sto liber, dostanete dvě letenky za oceán v šestinásobné hodnotě. Ta nabídka byla skutečná a příliš dobrá na to, aby ji mohli zákazníci odmítnout. Takže se na ni nechalo nalákat 300 tisíc Britů a jejího autora, tradičního výrobce bílé techniky, stála více než 100 milionů liber, jméno a nakonec samotnou existenci. V pátek 1. listopadu to bude 27 let, kdy Hoover přišel s tím, co učebnice svorně označují jako jednu z nejhorších marketingových na­bídek historie.

Chcete si přečíst celý článek?
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama