reklama
reklama
9. 10. 2019 | poslední aktualizace: 14. 10. 2019  09:47

Velké podniky mohou na Googlu "ukrást" reklamu konkurenci. Podle firem tak dominantní vyhledávač vytváří nerovné podmínky

 
Tomáš Zítko

Když se dvě firmy perou o reklamu, Google se směje. Monopolní postavení gigantickému vyhledávači totiž umožňuje tlačit podniky k tomu, aby platily za reklamu, pokud chtějí být pro uživatele viditelné. Skoro všechno vyhledávání dnes totiž probíhá právě přes Google a firmy mají zájem na tom, aby se v něm neztratily. Technologický obr jim proto nabízí možnost "koupit si" určité klíčové slovo (pojištění domácnosti, elektro Praha apod.), po jehož zadání se uživateli ve výsledcích zobrazí stránky jejich značky.

Chcete si přečíst celý článek?
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama