reklama
reklama
7. 9. 2019 | poslední aktualizace: 7. 9. 2019  18:02
Beran šéfem produktů a inovací ve společnosti BSC

Karel Beran šéfem produktů a inovací ve společnosti Banking Software Company (BSC)

Do Banking Software Company (BSC), významného bankovního softwarehousu, nastoupil zkušený odborník Karel Beran, který bude zastávat pozici „Director of Products and Digital Innovations“ a bude tedy osobou odpovědnou za inovační aktivity BSC. Během své pětadvacetileté kariéry pracoval ve společnostech Arthur Andersen, Accenture a Komerční banka. Na počátku své kariéry začínal v BSC, kam se nyní vrací.
ICT Revue
Karel Beran, Director of Products and Digital Innovations společnosti BSC
Karel Beran, Director of Products and Digital Innovations společnosti BSC
autor: BSC

Karel Beran (45) má bohaté zkušenosti z IT i bankovního sektoru. Již během studií se v Banking Software Company (BSC) podílel na vývoji prvních systémů digitálního bankovnictví, například pro Citibank. V Accenture pracoval, mimo jiné, na vybudování digitálního bankovnictví České spořitelny pro retailové i korporátní klienty. Posledních několik let strávil ve vedení Komerční banky, kde byl zodpovědný za transformační program, strategické poradenství a rozvojové projekty.

Hlavním cílem Karla Berana je vést BSC k dalším inovacím a globální expanzi. „Naší vizí je být první volbou a globálním lídrem na poli digitálních bankovních systémů, který pomáhá bankám v jejich digitální transformaci. Naše platforma transformaci urychlí i zlevní a zároveň bankám umožní odlišit se od konkurence, zaujmout klienty, a vybudovat široký ekosystém, výrazně za hranicemi tradičního bankovnictví,” uvádí Karel Beran.

V rámci dobývání světových trhů spoléhá BSC na svůj Digital Bank OS, vlastní operační systém pro banky, který zajistí potřebnou funkčnost pro digitální distribuci bankovních produktů a služeb a zároveň bankám umožní snadné připojení služeb a aplikací třetích stran. Důvěru BSC v tento produkt dokládají i vysoké investice firmy. V roce 2018 bylo zpět do vývoje a inovací investováno 14 % obratu, který dosáhl 369 milionů korun.

 

Autoři: ICT Revue
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama