Helena Ježková má s brandingem dlouholeté zkušenosti. Společnosti Kofola pomáhala mimo jiné etablovat dva nové produkty – čerstvou šťávu UGO a teplý nápoj Natelo. Má také za sebou práci v brandové agentuře GREP design i komunikační agentuře Narrative Media. Další zkušenosti nasbírala při působení v zavedených komunikačních agenturách a díky angažmá v Hlídačky.cz si vyzkoušela také práci ve startupovém prostředí. Angažmá v brněnském startupu Neogenia, který je jedničkou na poli obecní komunikace, je tedy logickým vyústěním. 

„Mobilní Rozhlas je již dnes jasným lídrem na poli chytré obecní komunikace, a to jak co do tržního podílu, tak hlavně z hlediska technologické vyspělosti. Já chci Mobilnímu Rozhlasu pomoci v profilaci v dobře známý brand, který bude širokou veřejností vnímán jako jednička ve SMART komunikaci na českém trhu,” rozkrývá ambiciózní plány Helena Ježková.

Úkolem Heleny Ježkové navíc bude Mobilní Rozhlas pozicovat jako řešení č. 1 nejen pro obce, ale obecně pro externí i interní komunikaci spojenou s chodem samospráv a občanským životem – produkt již dnes slouží například městským strážníkům, krajům, městským a obecním institucím, školám či školkám a také sportovním klubům a spolkům. 

Součástí platformy je i aplikace Zlepšeme Česko, do které mohou obyvatelé dostávat oznámení od samospráv, a která zároveň slouží ke snadnému nahlašování problémů. Skrze aplikaci jde nahlásit prakticky cokoli od povaleného dopravního značení, přes uvolněný poklop kanálu až po přetékající kontejnery, černou skládku nebo vrak auta. Cílem nové brandové manažerky bude dále šířit povědomí i o této celorepublikové aplikaci, která nedávno oslavila rok existence.

„Líbí se mi velký prostor pro seberealizaci i posouvání vlastních nápadů a celého projektu. Práce pro Mobilní Rozhlas je úplný opak práce pro korporát – každý den je jiný, jsme hodně agilní a nejsou tu zavedené zdlouhavé procesy. Chytrá komunikace je základním prvkem tzv. smart cities a jsem moc ráda, že mohu stát u jejího rozvoje,“ těší se na svou misi Ježková.