reklama
reklama
13. 8. 2019 | poslední aktualizace: 13. 8. 2019  00:00

Do souboje s plastovým odpadem se začaly zapojovat i koncerny jako Coca-Cola či Nestlé

 
Václav Lavička
Václav Lavička
redaktor

Americká Coca­-Cola, největší světový výrobce sycených slazených a dalších nápojů, dlouho tajila, kolik plastových obalů potřebuje pro své podnikání. Teprve nedávno oznámila, že to jsou asi tři miliony tun ročně. Reagovala tak na výzvu britské neziskové organizace Ellen MacArthur Foundation. Ta nadnárodní společnosti vybídla, aby konečně začaly něco dělat proti "plastové pohromě" valící se na svět. PET lahve a další plastové obaly se hromadí na obřích skládkách, vytvářejí plovoucí ostrovy v oceánech, znečišťují mořské pláže.

Chcete si přečíst celý článek?
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama