reklama
reklama
22. 7. 2019 | poslední aktualizace: 22. 7. 2019  14:59

Jan Štika brand managerem ve společnosti Outdoor Concept

Distributorskou firmu Outdoor Concept a.s., do jejíhož portfolia spadají například české značky Hannah a Rafiky, se začátkem léta posílil Jan Štika. Ten nastoupil na pozici brand managera značky Hannah a jeho zodpovědností bude marketingová a obchodní strategie této tradiční české značky.
-rkp
Čtěte více o: personálie | management | outdoor
Jan Štika, brand manager značky Hannah ve společnosti Outdoor Concept
Jan Štika, brand manager značky Hannah ve společnosti Outdoor Concept
autor: Outdoor Concept

Jan Štika získal před nástupem do společnosti Outdoor Concept bohaté zkušenosti v oblasti produkce, marketingu, PR i fundraisingu, a to nejen v České republice, ale také v zahraničí. Řadu let se podílel na organizaci a přípravě gastronomických festivalů v Německu. Na domácí půdě pak zajišťoval produkci takových akcí, jako je například MČR Svatohorský Downtown, městský závod na kolech, nebo populární hudební festival Metronome Festival Prague.

Vedle toho působil také na Vyšší odborné škole zdravotnické, managementu a veřejnoprávních studií v Plzni. Zde začínal na pozici odborného učitele, kdy vyučoval německý jazyk a předměty zaměřené na sport, a později působil také jako vedoucí oboru Management sportovních aktivit. V jeho kompetenci tak bylo vedení ostatních pedagogů, tvorba akreditace oboru pro MŠMT a plán studijního roku.

Jeho práce je pro něj zároveň koníčkem, a tak i část svého volného času věnuje organizaci společenských a kulturních eventů. Má rád sport, kde preferuje cyklistiku, plavání, míčové hry a zimní sporty, hudbu a také cestování.

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama