reklama
reklama
11. 6. 2019 | poslední aktualizace: 12. 6. 2019  16:40

Nedostatek ajťáků a jejich vysoké platy jsou obrovský problém pro pojišťovny. Nemohou pak rychle digitalizovat

 
Filip Sýkora
Filip Sýkora
redaktor

Kvůli sjednání pojištění už dávno nemusí klient chodit na pobočku pojišťovny. Velkou část pojistek může klient uzavřít on­-line a na síť se přesouvají i další etapy komunikace s pojišťovnou. V takzvaných klientských zónách lze na internetu jednoduše kontrolovat stav smlouvy a případně hlásit i pojistnou událost. A pro pojišťovny jde o oblast, do které musí nasměrovat nemalou část svých investic. "Zákazníci porovnávají poskytovanou úroveň služeb a technického zázemí pojišťoven s digitálními lídry, jako jsou Google, Amazon či Facebook. Proto lze očekávat pokračující tlak na inovaci a digitalizaci," vysvětluje Karel Kotoun, manažer v oblasti finančních služeb z poradenské společnosti Accenture.

Chcete si přečíst celý článek?
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama