reklama
reklama
4. 6. 2019 | poslední aktualizace: 4. 6. 2019  14:42

Radek Dráb vede společnost Accenture Interactive v České republice, na Slovensku, v Maďarsku a Rumunsku

V roli Associate Director bude Radek Dráb zodpovědný za posílení pozice a rozšíření působnosti Accenture Interactive na trzích v České republice, na Slovensku, v Maďarsku a Rumunsku.
-rkp
Čtěte více o: personálie | ředitel | agentura | Accenture
Radek Dráb, Associate Director společnost Accenture Interactive
Radek Dráb, Associate Director společnost Accenture Interactive
autor: Accenture

Radek Dráb vedl před nástupem do Accenture oddělení strategického poradenství v PricewaterhouseCoopers ČR, kde se zaměřoval mj. na projekty v sektorech spotřebního zboží, maloobchodu a automobilového trhu. Dříve působil na straně marketingových agentur - zastával pozici Managing Director v TBWA pro český a slovenský trh, dále působil v agentuře Havas. Svoji profesní dráhu začal ve společnosti Procter & Gamble. Je držitelem titulu Executive MBA z Thunderbird School of Global Management v Ženevě.

„Accenture Interactive se za 10 let své existence dostala na špičku v oblasti poskytování marketingových služeb a vytváří nový agenturní model, který klientům nabízí pod jednou střechou strategické poradenství, infrastrukturu na dodání skvělé zákaznické zkušenosti i značkovou a marketingovou komunikaci. Můj úkol je tuto nabídku přinést do České republiky a dalších zemí regionu a využít dosavadní zkušenosti jak ze strategického poradenství, tak světa marketingových agentur,“ říká Radek Dráb ke své nové roli.

Accenture Interactive je divize Accenture zaměřující se na marketingové služby s důrazem na transformaci zákaznické zkušenosti skrze integrovanou nabídku v oblastech designu a inovací, marketingu, vč. jeho digitální složky, obsahu a e-komerci. Kombinuje služby strategického poradce, technologické firmy a kreativní agentury a díky tomu je schopna pro klienty přicházet s novými byznys modely, které umožní lépe uspokojit jejich zákazníky s konkrétním dopadem na prodej. Accenture Interactive představuje jednu z klíčových růstových oblastí pro Accenture celosvětově, roste jak organicky, tak prostřednictvím akvizicí (nedávno se její součástí stala renomovaná komunikační agentura Droga5, mezi dřívější akvizice patří agentury Fjord, Karmarama, SinnerSchrader a řada dalších). S celosvětovým obratem 8,5 mld. USD a každoročním růstem přesahujícím 30 % je dnes největší digitální agenturou na světě podle Advertising Age a vedoucím hráčem v této oblasti mezi poradenskými firmami.

 

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama