Eva Čerešňáková má v oboru marketingu a PR více jak jedenáctiletou praxi. V minulosti například řídila komunikaci pro ČR a SK americké společnosti Citrix, zastávala pozici marketingové manažerky zemí východní Evropy pro IT společnostVeeam Software nebo řídila marketing Geetoo. Věnuje se také organizaci a moderování eventů v češtině i cizích jazycích. V letech 2016 až 2018 byla ředitelkou a spolumajitelkou soutěže Česká Miss.

„Jsem moc ráda, že se mohu podílet na budování jména nové banky na českém trhu, která je unikátní tím, že je ryze česká a je postavena na silných firemních hodnotách a osobním přístupu ke klientům. V dnešní době, kdy se společnost zrychluje a technologizuje, je osobní přístup ve vzájemné komunikaci o to důležitější,” říká Eva Čerešňáková a dále doplňuje: „Důraz na vysokou kvalitu vztahů s klienty odlišuje Trinity Bank od mnohé konkurence a pro mne to je velmi zajímavá výzva. V rámci studia na VŠE jsem jako vedlejší obor studovala i ekonomickou žurnalistiku a z mediálního světa mám poměrně hodně zkušeností. Tyto bych spolu se svými ekonomickými znalostmi ráda zúročila.”

Eva Čerešňáková vystudovala obor Mezinárodní obchod s vedlejší specializací na ekonomickou žurnalistiku na Vysoké škole ekonomické v Praze (VŠE). Hovoří plynule anglicky, německy, italsky, španělsky a částečně rusky.

Mimo aktivit spojených s marketingem a PR se dlouhodobě věnuje také filantropii. V minulosti byla tváří kampaně Českého červeného kříže na podporu dárcovství krve, sama je mnoho let pravidelnou dárkyní. V roce 2009 založila vlastní projekt 4U2 s cílem získávání finančních prostředků na vzdělávání dětí v Bangladéši a v rámci tohoto projektu se v roce 2016 podařilo postavit základní školu. Již několik let také spolupracuje s organizací UNICEF.