reklama
reklama
3. 4. 2019 | poslední aktualizace: 3. 4. 2019  00:00

Televize Prima uzavřela dohodu se stanicí CNN, s Američany spustí nepřetržitý zpravodajský kanál

 
Marek Miler
Marek Miler
redaktor

Na českém televizním trhu vznikne nová zpravodajská stanice, která bude konkurentem veřejnoprávní ČT24. Chystá ji Prima, druhá největší komerční televize, ve spolupráci s americkou CNN. Prima si od zpravodajského projektu slibuje nárůst sledovanosti a větší prestiž své značky.

Nový kanál s nepřetržitým zpravodajstvím z domova i ze světa − v nabídce Primy už devátý − bude dostupný v pozemním vysílání přes klasickou anténu a na kabelovém i satelitním příjmu. Prima oznámila, že vysílání spustí do roka.

Management vedený generálním ředitelem Markem Singerem má cíl snížit náskok, který na reklamním trhu má konkurenční televize Nova, vlastněná americkou mediální skupinou Central European Media Enterprises (CME).

7 mld. Kč

je odhadovaná roční velikost českého trhu s televizní reklamou. Největším hráčem na něm je televize Nova, vlastněná americkou skupinou CME.

Singer v minulosti řekl HN, že chce přijít s novými kanály, rozšířit rozložení diváků směrem k mladším ročníkům a tlačit na zvýšení cen reklamního prostoru. Hodlá také využít synergie s rozsáhlým rádiovým byznysem největšího akcionáře, mediální skupiny GES podnikatele Ivana Zacha, kam patří například rádia Beat, Country či Kiss.

"Můžeme to chápat jako pokračování v dlouhodobé fragmentaci zdejšího televizního trhu. Asi 10 let už hlavní televizní skupiny rozšiřují počty kanálů, aby lépe zacílily na konkrétní, dobře definovatelné skupiny diváků," říká Pavel Ryska, analytik J&T Banky, který televizní trh sleduje kvůli akciím CME.

Chcete si přečíst celý článek?
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama