reklama
reklama
28. 2. 2019 | poslední aktualizace: 28. 2. 2019  08:34

Vince Gruber povede na evropských trzích Mondelez International

Výkonným viceprezidentem a prezidentem pro evropské trhy společnosti Mondelez International, globálního výrobce cukrovinek a pečených produktů, se stal Vince Gruber. Před tímto jmenováním působil několik let na pozici oblastního prezidenta společnosti pro západní Evropu. V nové roli dostal za úkol formovat a řídit firemní strategii "Snacking Made Right" v celém regionu. Cílem této nové strategie je povzbudit lidi k tomu, aby „svačili dobře díky nabídce správných snacků pro tu pravou chvíli, vyrobených tím nejlepším možným způsobem“.
-rkp
Vince Gruber, výkonný viceprezident a prezident pro evropské trhy společnosti Mondelez International
Vince Gruber, výkonný viceprezident a prezident pro evropské trhy společnosti Mondelez International
autor: Mondelez International

Vince Gruber začal svou kariéru v roce 1989 ve společnosti Kraft Foods Austria, nyní Mondelēz International, kde prošel do roku 2000 několika marketingovými pozicemi. Dalších sedm let pak profesně působil mimo společnost. V roce 2007 se však do Kraft Foods opět vrátil, a to na pozici ředitele segmentu čokolád pro Německo, Rakousko a Švýcarsko. Po následujících třech letech pak byl jmenován prezidentem segmentu čokolád pro celý evropský trh. V roce 2016 přijal Vince Gruber pozici oblastního prezidenta pro západní Evropu. Výkonným viceprezidentem a prezidentem Mondelēz International pro evropský trh se sídlem v Curychu byl jmenován v lednu letošního roku.

„Snacking Made Right je strategický plán, který v nadcházejících letech bude provázet všechny naše aktivity a povede nás k udržitelnému a ziskovému růstu,“ uvedl Vince Gruber. „Jsem opravdu rád, že mohu vést skvělý evropský tým a těším na společnou práci s našimi produkty.“

Evropa je klíčovým trhem společnosti, v roce 2018 zde činily její čisté tržby 10 miliard USD, což představuje více než třetinu tržeb celé firmy. Mezi nejznámější značky v Evropě patří Milka, Cadbury, Toblerone, Oreo, LU či Halls, v České republice a na Slovensku mezi ně patří značky Opavia a Figaro. V obou zemích se přitom nacházejí významná produkční místa společnosti, především jde o továrny v Opavě, Lovosicích, Mariánských Lázních a Bratislavě, přičemž továrna v Opavě je největším místem výroby sušenek společnosti v celé Evropě. S výjimkou továrny v Mariánských Lázních je produkce ze všech těchto výrobních míst určena nejenom pro lokální trhy, ale i pro export.

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama