reklama
reklama
27. 2. 2019 | poslední aktualizace: 27. 2. 2019  11:50

Jan Klička řídí logistiku e-shopu Bonami

Bonami, e-shop s nábytkem a bytovými doplňky, nově připravuje na plánovaný růst Jan Klička, který dosud působil jako šéf logistiky Alza.cz. Nový ředitel logistiky připraví jak sklad, tak logistické partnery na zvýšení skladových zásob a zvýšení počtu objednávek tak, aby Bonami zvládlo v roce 2019 vyrůst o 50 % a přitom zvýšilo kvalitu služeb. Za tím účelem plánuje výrazné zautomatizování skladu, zrychlení dopravy a zavedení odběrných míst.
-rkp
Čtěte více o: personálie | ředitel | logistika | e-shop | nábytek
Jan Klička, ředitel logistiky e-shopu Bonami
Jan Klička, ředitel logistiky e-shopu Bonami
autor: Bonami

Jan Klička se během sedmi let vypracoval z procesního logistika a poté manažera až na pozici ředitele celé logistiky Alza.cz - eshopu s obratem 25 miliard Kč. Za sebou má také stavbu slovenského logistického skladu Alza.sk od nuly. Do Bonami díky tomu přináší know-how ze všech klíčových oblastí e-commerce logistiky.

„Pro Bonami jsem se rozhodl i kvůli tomu, že jeho CEO David Šiška měl původně logistiku na starosti, a mám tak neuvěřitelnou podporu a důvěru od vedení. Sám oboru dobře rozumí, což ohromně pomáhá při vytváření plánů a vůbec cítím, že v Bonami bude možné udělat velké změny hodně rychle. A to je něco, na co se těším a co už mi vlastně trochu na minulé pozici chybělo,” vysvětluje Jan Klička.

Pod vedením Jana Kličky se během tohoto roku odehrají zásadní změny, které jsou potřeba vzhledem k plánovanému rekordnímu růstu Bonami o 50 %. První změny plánují ve vnitřním layoutu skladu, kdy se skladové prostory budou razantně navyšovat a zároveň se sklad bude stávat laicky řečeno chytřejším. „Budeme mnohem více automatizovat a ve větším měřítku si budeme pomáhat BI systémy. Cílem je zjednodušit sklad pro zaměstnance a maximálně eliminovat chyby, neefektivity a zrychlit celý průchod zboží skladem. Z toho v konečném důsledku bude profitovat zákazník, kterému zboží přijde až o několik dnů dříve,” představuje první kroky Jan Klička.

Dále se logistika Bonami výrazně zaměří na spolupráci s dopravci, aby byl nákup na Bonami pro zákazníky ještě pohodlnější. Kromě zrychlení dopravy se zaměří na to, aby celá republika byla pokryta službami, jako je výnos nábytku do patra a odvoz starého. Ve vybraných regionech chce zavést možnost  objednat si s dopravou i montáž. Pokud se nepodaří dohodnout se s partnery, je Bonami připravené si především pro Prahu vybudovat v krajním případě vlastní logistiku. Ta kromě těchto služeb nabídne ještě doručení v zákazníkem vybraný čas, což je služba, kterou existující dopravci nenabízejí.

Třetím důležitým bodem budou osobní odběry. Tam aktuálně probíhá analýza, ale v plánu je vybudování několika odběrných míst. „V první řadě chci otevřít sklad Bonami a udělat v něm jednoduše místo k osobnímu odběru a později i k okamžitému nákupu. Prostě přijedete do Jenče, ať už máte nebo nemáte předem objednávku a my vám zboží připravíme, než si vypijete kávu. V druhé fázi pak uvažujeme o vzniku odběrných míst spojených se showroomy v nejsilnějších regionech,” doplňuje plány Jan Klička.

 

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama