reklama
reklama
6. 2. 2019 | poslední aktualizace: 7. 2. 2019  09:25

Mikuláš Procházka vede marketing společnosti Etnetera

Novým šéfem marketingu společnosti Etnetera, která nabízí služby v oblasti vývoje webových, mobilních a VR aplikací, se stal Mikuláš Procházka. V čele marketingu vystřídal Kristýnu Pilnou.
-rkp
Čtěte více o: personálie | ředitel | marketing
Mikuláš Procházka, marketingový ředitel společnosti Etnetera
Mikuláš Procházka, marketingový ředitel společnosti Etnetera
autor: ETNETERA

Mikuláš Procházka přišel do Etnetery z technologické firmy ACTUM Digital, kde působil jako marketingový ředitel pro Českou republiku, německy mluvící země a Holandsko. V Etneteře se bude kromě vedení týmu zaměřovat hlavně na propojení marketingu a byznysu.

„Mikuláš má dlouholeté zkušenosti s řízením marketingu a komunikace významných firem i na mezinárodní úrovni. Jsme moc rádi, že se rozhodl k nám přidat. Jeho hlavním úkolem je užší spolupráce marketingu s obchodním oddělením a komunikace směrem k potenciálním klientům,“ říká Petr Votoček, výkonný ředitel společnosti Etnetera.

Mikuláš Procházka se marketingu věnuje už od roku 2005. Kromě ACTUM Digital působil také ve společnostech MasterCard, Grafton Recruitment a LMC, kde mimo jiné založil a pořádal populární NeKonference.

Vystudoval obor Anglický jazyk, literatura a společenské vědy na Karlově univerzitě, je mu 39 let, má dvě děti a mezi jeho koníčky patří historie, rybaření a hudba.

 

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama