reklama
reklama
6. 2. 2019 | poslední aktualizace: 7. 2. 2019  09:16

Koen Michiels novým výkonným ředitelem společnosti Datasapiens

Česká společnost Datasapiens, která se zabývá analytikou a monetizací zákaznických dat, na přelomu roku změnila své vedení. Novým výkonným ředitelem (CEO) se stal Koen Michiels, který ve firmě dosud působil jako CTO a patří mezi její zakladatele.
-rkp
Koen Michiels, CEO společnosti Datasapiens
Koen Michiels, CEO společnosti Datasapiens
autor: Pavlik/Simerova

Koen Michiels působil sedm let ve společnosti Dunnhumby ve Velké Británii, kde se věnoval především marketingovým řešením pro Tesco. Zabýval se například inovativními IT nástroji inteligence trhu a analytikou spojenou se zákaznickým rozhodováním. V Datasapiens měl po čtyři roky v roli CTO na starost vývoj rozhraní pro analýzu a monetizaci zákaznických dat. Na přelomu roku se stal výkonným ředitelem společnosti a nahradil tak Michala Štádlera, který Datasapiens zakládal a čtyři roky vedl. Štádler se teď bude naplno věnovat svým ostatním projektům.

„V době, kdy obrovským tempem roste objem dat a také požadavky trhu, jsme tu od toho, abychom zákazníkům pomohli na cestě od excelové tabulky k umělé inteligenci,” říká Koen Michiels, nový CEO společnosti Datasapiens.

Koen Michiels vystudoval marketingovou komunikaci na univerzitě v Ghentu, v rámci rigorózního studia se zaměřil na marketingovou analýzu.

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama