reklama
reklama
2. 2. 2019 | poslední aktualizace: 4. 2. 2019  10:31

Jan Kovář obchodním ředitelem startupu CleverAnalytics

Po více než čtrnácti letech zkušeností z marketingu, a především marketingových průzkumů, se přesouvá Jan Kovář do startupu CleverAnalytics na pozici obchodního ředitele. Chce posílit stabilní místo platformy pro lokační analýzu nejen na domácím trhu, ale zejména na trzích zahraničních. V minulosti působil například v oblasti automobilového, finančního, retailového a FMCG sektoru.
-rkp
Jan Kovář, obchodní ředitel startupu CleverAnalytics
Jan Kovář, obchodní ředitel startupu CleverAnalytics
autor: CleverAnalytics

Jan Kovář spolupracoval také se společnostmi jako Komerční banka, Česká pojišťovna, Emco, Česká pošta nebo Škoda Auto a Volkswagen. Manažerům z těchto odvětví poskytoval především marketingové poradenství. Po období stráveném v agenturách působil rovněž ve společnosti ContiTrade (BestDrive) EMEA, kde byl zodpovědný za oddělení “Marketing Intelligence” v celém EMEA regionu.

“V následujícím roce se za pomoci prodejního, marketingového i produktového týmu chceme soustředit zejména na posílení obchodu na vybraných trzích. Oslovit chceme nejen český trh, ale zejména ten evropský. Potenciál ovšem vidíme i v USA a na dalších významných trzích jako je Skandinávie a Jižní Amerika,” popisuje svůj úkol v CleverAnalytics Jan Kovář, který přináší zkušenosti z největších výzkumných agentur na světě, jako jsou Kantar TNS, Synovate nebo GfK. V agenturách vedl marketingový průzkum pro globální klienty jako např. společnosti Nestlé, Mondelez, skupina VW nebo řadu finančních institucí.

“Svoji roli v CleverAnalytics, mimo svěřené obchodní cíle, chápu především jako roli tlumočníka mezi našimi klienty, jejich potřebami a produktovým týmem tak, aby vše zapadalo do celkového kontextu klientských požadavků a našich služeb. Mým cílem tak je, aby obě strany perfektně rozuměly, k čemu a proč směřujeme a zejména, co jednotlivé projekty oběma stranám přinesou,” dodává Kovář.

“Platforma CleverAnalytics umožňuje firmám snadno analyzovat a kombinovat data v prostorovém kontextu a odhalit tak souvislosti, které v grafech a tabulkách běžných reportovacích systémů zůstávají skryté nebo je nemožné je analyzovat a reportovat najednou. To podstatné je, že umožňujeme koncovým byznysovým uživatelům na jakékoliv řídící nebo analytické úrovni snadno provádět složité obchodní, logistické a jiné analýzy, které jim dříve tak snadno, a nebo spíše vůbec dostupné nebyly a to vše v geolokačním kontextu,” popisuje Kovář.

 

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama