reklama
reklama
30. 1. 2019 | poslední aktualizace: 4. 2. 2019  09:48

Roman Trzaskalik marketingovým ředitelem Plzeňského Prazdroje

Novým marketingovým ředitelem Plzeňského Prazdroje se stal Roman Trzaskalik. Vystřídal Granta McKenzieho, který během více než šesti let ve funkci získal několik odborných ocenění a povýšil na post marketingového ředitele mateřské společnosti Asahi Breweries Europe.
Roman Trzaskalik, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje
Roman Trzaskalik, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje
autor: Plzeňský Prazdroj

Roman Trzaskalik (43) přichází do Plzeňského Prazdroje ze společnosti Danone, kde od roku 2006 zastával post ředitele a viceprezidenta pro marketing v Saudské Arábii, Alžírsku a Maroku. S Danone spojil většinu svého profesního života, po absolvování oboru ekonomie na Technické univerzitě v Ostravě zde začal pracovat nejprve na pozici obchodního zástupce, posléze se přesunul do marketingu společnosti Opavia. Odtud vedla jeho profesní cesta na vrcholné manažerské posty v mateřském Danone.

Roman Trzaskalik výrazně sází na týmovou práci, jeho cílem je podpora jednotlivých členů marketingu Prazdroje. Ze své pozice se zaměří na inovace a inovativní komunikaci pro další rozvoj kategorií a značek Prazdroje.

Ve volném čase se věnuje rodině, rád cestuje, lyžuje a hraje golf. Je milovníkem piv, zejména ležáků.

Autoři:
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama