reklama
reklama
4. 2. 2019 | poslední aktualizace: 4. 2. 2019  09:32

Jan Frydrych personálním ředitelem pro projekt INDIA 2.0, který vede společnost ŠKODA AUTO

Od 1. dubna 2019 převezme funkci personálního ředitele v rámci projektu „INDIA 2.0“, který vede značka ŠKODA, Jan Frydrych. Zkušený manažer bude v této funkci, společně s nově založeným manažerským týmem, zodpovědný za řízení lidských zdrojů a za implementaci personální strategie v rámci projektu „INDIA 2.0.“ Zároveň bude také zodpovědný za spolupráci se sociálními partnery a využití personálních synergií mezi koncernovými značkami na indickém trhu.
-rkp
Jan Frydrych, personální ředitel pro projekt INDIA 2.0, který vede společnost ŠKODA AUTO
Jan Frydrych, personální ředitel pro projekt INDIA 2.0, který vede společnost ŠKODA AUTO
autor: Škoda Auto

Jan Frydrych (40) bude k 1. dubnu 2019 jmenován personálním ředitelem v rámci aktivit koncernu Volkswagen v Indii. Zkušený manažer bude přímo podřízený Gurpratapu Boparaiovi, Managing Directorovi společnosti ŠKODA AUTO India Private a Volkswagen India Private.

Bohdan Wojnar, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast lidských zdrojů, zdůrazňuje: „Jan Frydrych nám se svými dlouholetými zkušenostmi v oblasti řízení lidských zdrojů v Indii pomůže úspěšně realizovat udržitelný koncept v personální oblasti. Díky svému know-how zajistí pro projekt nové talentované zaměstnance a optimální využití potenciálu místních zaměstnanců.“

Gurpratap Boparai dodává: „Pro úspěšnou realizaci projektu „INDIA 2.0“ potřebujeme také v oblasti lidských zdrojů nový přístup. Projekt s sebou přináší nové odpovědnosti, mnohem širší oblast různých činností a bude se dynamicky rozvíjet. V současné době přijímáme mnoho nových zaměstnanců, abychom mohli projekt v nejbližší době uskutečnit. Jsem přesvědčen, že pan Frydrych se v budoucnu stane cenným členem našeho manažerského týmu.“

Jan Frydrych působí ve společnosti ŠKODA AUTO od roku 2004. Svou kariéru zahájil v oblasti prodeje a marketingu. Od roku 2007 zastával vedoucí pozice v oblasti lidských zdrojů a od té doby pracoval jak v České republice, tak i v zahraničí. Po návratu ze svého působení ve společnosti Volkswagen China Investment, se v roce 2015 se stal vedoucím Náboru a personálního marketingu společnosti ŠKODA AUTO. Od září 2016 je zodpovědný za řízení personalistiky v závodě Kvasiny. V rámci SUV ofenzívy byl závod významně modernizován a rozšířen. Pod Frydrychovým vedením vzrostl počet zaměstnanců o 3 000. V Kvasinách jsou v současné době vyráběny SUV modely ŠKODA KODIAQ a ŠKODA KAROQ a vlajková loď značky ŠKODA SUPERB.

V rámci projektu „INDIA 2.0“ je značka ŠKODA AUTO zodpovědná za plánovanou modelovou ofenzívu koncernu Volkswagen na indickém trhu a nové modely bude vyrábět lokálně na bázi subkompaktní platformy MQB A0, nejprve se zaměřením na Indii (MQB-A0-IN). ŠKODA a Volkswagen budou na této platformě vyvíjet různé modely. Modelová ofenzíva bude zahájena v roce 2020 v segmentu SUV. V další fázi projektu bude ŠKODA prověřovat možnosti exportu vozů vyráběných v Indii. Aby plánované modely maximálně splňovaly potřeby indických zákazníků, sází ŠKODA od samého začátku na maximální blízkost k trhu. Proto bude technický vývoj nových vozidel probíhat primárně v Indii. Za tímto účelem bylo v lednu otevřeno nové Technologické centrum v indickém Pune. Automobilka plánuje postupné vytváření nových lokálních pracovních míst.

 

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama