reklama
reklama
9. 1. 2019 | poslední aktualizace: 9. 1. 2019  19:25
Atanasčev rozšířil tým vedení Konica Minolta

Petr Atanasčev ředitelem produktového marketingu Konica Minolta Business Solutions Czech

Novým ředitelem produktového marketingu Konica Minolta se stal Petr Atanasčev. Pečovat bude o celé portfolio hardwarových a softwarových produktů, IT služeb a komplexních technologických řešení společnosti v České republice. Mezi hlavní výzvy bude patřit zefektivnění podpory prodeje a nabídka platformy Workplace Hub.
ICT Revue
Petr Atanasčev, ředitel produktového marketingu Konica Minolta Business Solutions Czech
Petr Atanasčev, ředitel produktového marketingu Konica Minolta Business Solutions Czech
autor: Konica Minolta

Petr Atanasčev vystudoval obor Telekomunikační a informační technika na Vysokém učení technickém v Brně. Ve společnosti Konica Minolta, kde působí od roku 2011, prošel pozicemi Produktového manažera a Solutions consultanta. Před nástupem do firmy se věnoval tvorbě internetových prezentací a grafiky ve vlastní firmě.

„V posledních letech jsme výrazně rozšířili portfolio produktů. Rosteme zejména v oblasti IT služeb a nabízíme i řešení spojené s digitální kanceláří. Mým cílem pro rok 2019 je tuto rozsáhlou nabídku efektivně zkonsolidovat a zaměřit se na podporu našich produktů v kontextu aktuálních potřeb a problémů českých firem,“ řekl Petr Atanasčev, ředitel produktového marketingu Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „Chci rovněž zlepšit úroveň standardizace zákaznických řešení v oblasti služeb spojených s digitalizací dokumentů a soustředit se nejen na zahájení prodejů technologie Workplace Hub určené ke zjednodušení firemní IT infrastruktury, ale i další inovační projekty pro oblast digital manufacturing, které vyvíjí naše laboratoře v Brně.“

Významnou součástí práce oddělení produktového marketingu Konica Minolta zůstává podpora oblasti tiskových řešení a souvisejících služeb. Stále větší podíl aktivit je ale spojován s rozvojem a zkvalitňováním implementačních a servisních týmů, především v oblastech digitalizace dokumentů a řízení firemních procesů. „V oddělení pracuje aktuálně osm kolegů. V souvislosti s uvedením platformy Workplace Hub na tuzemský trh nicméně očekávám další nárůst aktivit a pravděpodobně také postupné rozšíření našeho týmu,“ dodal P. Atanasčev.

Autoři: ICT Revue
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama