reklama
reklama
22. 11. 2018 | poslední aktualizace: 22. 11. 2018  14:51

Miroslava Misíková řídí marketing společnosti CBRE

Společnost CBRE oznámila, že se novou Head of Marketing stala Miroslava Misíková, která přišla ze společnosti Vodafone. Jejím hlavním úkolem bude nejen zvýšení znalosti značky CBRE, ale také vytvoření jednotné komunikace společnosti.
-rkp
Miroslava Misíková, Head of Marketing společnosti CBRE
Miroslava Misíková, Head of Marketing společnosti CBRE
autor: CBRE

Miroslava Misíková převzala pracovní agendu Head of Marketing CBRE po Petře Lávičkové, která se nyní věnuje mateřským povinnostem.

Během své dvacetileté kariéry působila Miroslava Misíková v reklamní agentuře MARK/BBDO a Leo Burnett, dále v Komerční bance, Citibank nebo GE Money. Získala nespočet zkušeností v oblasti B2B i B2C marketingu, řízení značky, reklamy, komunikace a CSR. Mezi její největší úspěchy patří rebranding skupiny GE Money v ČR na Moneta Money a tvorba známého reklamního konceptu “kocour”, který úspěšně funguje již šestým rokem.

"Ve své nové pozici bych se ráda zaměřila na ucelenou marketingovou strategii, jejíž hlavním cílem bude propagace značky CBRE a posílení povědomí o jednotlivých službách, které firma nabízí,“ říká Miroslava Misíková, Head of Marketing společnosti CBRE.

"Když jsem začal hledat kandidáty na tuto roli, prošel jsem nejúspěšnější marketingové projekty v České republice z posledních let, abych posléze identifikoval osobu, která stojí za jejích úspěchem. Velmi mě bavila znuděná kočka v kampani banky GE Money, a proto jsem oslovil Mirku, která je její duchovní matkou. Jsem velmi rád, že nakonec přijala nabídku připojit se k CBRE a těším se na spolupráci a nový směr v našich marketingových projektech,“ vysvětluje Richard Curran,Managing Director společnosti CBRE.

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama