reklama
reklama
16. 11. 2018 | poslední aktualizace: 17. 11. 2018  09:07

Tomáš Žlůva posílil digitální mediální agenturu Red Media

Dosavadní Media Manager skupiny ČSOB Tomáš Žlůva nastoupil do digitální mediální agentury Red Media, která je od října součástí sítě Publicis Groupe. V novém působišti bude z pozice Digital Integration Managera zastřešovat spolupráci mezi jednotlivými plannerskými týmy napříč skupinou a zaměří se také na rozvoj crossmediálního plánování.
-rkp
Čtěte více o: personálie | manažer | agentura
Tomáš Žlůva, Digital Integration Manager agentury Red Media
Tomáš Žlůva, Digital Integration Manager agentury Red Media
autor: Red Media

Tomáš Žlůva působí v mediálním byznyse přes deset let, během kterých získal zkušenosti na straně mediální agentury, vydavatelského domu i zadavatele. Poslední čtyři roky pracoval ve skupině ČSOB, kde byl zodpovědný za kompletní mediální strategii včetně plánování a nákup reklamního prostoru všech značek skupiny. Předtím měl na starost digitální aktivity vydavatelství Sanoma a vedl digitální oddělení mediální agentury Mindshare. Tomáš Žlůva byl také dlouholetým členem výkonného výboru SPIR (Sdružení pro internetovou reklamu).  

Být u vzniku největší a nejinovativnější online divize na trhu je něco, co se neodmítá. Po dlouholeté spolupráci s Red Media i Publicis One z pozice zadavatele jsem věděl, že přemýšlení a hodnoty lidí v obou skupinách jsou mi blízké, a i proto mě lákala možnost podílet se na jejich integraci. Mám ambici rozvíjet strategické koncepty plánování na úrovni více mediatypů, jak jsem se snažil i v ČSOB. Věřím, že brzy přineseme našim klientům nový svěží přístup, na který dosud nejsou na našem trhu zvyklí,“ popsal svoje plány Tomáš Žlůva.

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama