Americká značka Victoria's Secret se proslavila opulentními módními přehlídkami, na kterých vystupují dokonale tvarované modelky v luxusním spodním prádle. Ani její show ale nedokáže nastartovat uvadající tržby. Prádlo Victoria's Secret totiž už tolik netáhne a investoři značce příliš nevěří.

To se projevuje i na akciích mateřské firmy L Brands, pod kterou značka spodního prádla patří. Pro L Brands má Victoria's Secret klíčový význam, na celkových tržbách skupiny se podílí více než z poloviny. Od svého vrcholu v listopadu 2015 akcie L Brands odepsaly zhruba 60 procent, jen letos ztratily asi 30 procent.

"Victoria's Secret u spotřebitelů už nemá takový ohlas, na trhu je velká konkurence a má příliš mnoho kamenných obchodů," shrnul pro list Financial Times analytik Randal Konik z investiční banky Jefferies.

Zbývá vám ještě 70 % článku

Co se dočtete dál

  • V placené části se dozvíte, proč už se značce Victoria's Secret tolik nedaří. Jak se změnil vkus zákaznic a které modelky jsou dnes v kurzu?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se