reklama
reklama
14. 11. 2018 | poslední aktualizace: 15. 11. 2018  09:20

Nejvíce stížností u nákupů on-line je kvůli poškozeným balíkům. Většina Čechů neplánuje přes e-shopy nakupovat potraviny

Simona Janíková
Simona Janíková
redaktorka
Čtěte více o: maloobchod | e-shop | infografika
Nespokojenost s e-shopy mírně roste.
Nespokojenost s e-shopy mírně roste.
autor: Shutterstock

 

Nespokojenost s dlouhou dobou doručení jako hlavním problémem u objednávek z internetových obchodů dlouho klesala.

Poslední dva roky ale roste. Byť se e-shopy a přepravní služby snaží doručování zlepšovat a investují do něj, trh práce a nízká nezaměstnanost, tedy složitost najít řidiče, je proti nim.

Zdroj: Zdroj: CZSO, APEK, Heureka

Výzkum APEK byl proveden v srpnu 2018 na 1357 respondentech, kteří nakupují na internetu alespoň jednou za rok.

reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama