reklama
reklama
30. 10. 2018 | poslední aktualizace: 30. 10. 2018  06:40

Lukáš Těžký vedoucím marketingu společnosti Feedyou

Novým vedoucím marketingu ve firmě Feedyou, která vyvíjí chytré chatboty na klíč pro ŠKODA AUTO, Continental nebo síť lékáren Dr. Max, se stal Lukáš Těžký. Přebírá kompletní marketingovou komunikaci s cílem zajistit expanzi značky na zahraniční trhy. Zaměří se také na rozšíření chatbotů z HR do dalších oblastí jako je customer care, support, sales nebo interní komunikace.
-rkp
Čtěte více o: personálie | manažer | marketing | komunikace
Lukáš Těžký, vedoucí marketingu společnosti Feedyou
Lukáš Těžký, vedoucí marketingu společnosti Feedyou
autor: FeedYou

Lukáš Těžký (32) má s prací v marketingu přes dvanáct let zkušenosti. Největší část působil v online full service agentuře eBRÁNA. Během této doby se vypracoval z juniorské pozice na online marketingového manažera. Poté pracoval v Adexpresu, české digitální větvi globální Dentsu Aegis Network, kde měl na starosti performance kampaně klienty jako IKEA, Baťa nebo DATART. Před nástupem do Feedyou se staral o B2B marketing Skliku v Seznam.cz.

“Kromě klasických PPC kampaní připravujeme i strategii pro videoreklamu, kterou chceme využít pro budování značky. Plánuji naše chatboty použít jako interaktivní nástroj marketingové kampaně Feedyou,” říká nový šéf marketingu Feedyou Lukáš Těžký a dodává: “Kombinací videa, performance kampaní a komunikací s chatboty přinášíme zcela nové pojetí online marketingu na evropském trhu.”

Lukáš Těžký vystudoval Mezinárodní vztahy a Evropská studia. Mezi jeho záliby patří cestování, a to především po USA, kino a setkávání s přáteli.

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama